بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کرمانشاه، وحید امیری روز چهارشنبه ۸ فروردین اظهار کرد: در نوروز امسال تلاش شد تا در حوزه معرفی جاذبههای گردشگری کرمانشاه دامنه تبلیغات خود را توسعه دهیم.
سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: به این منظور در کنار تبلیغاتی که در بخش چاپ کتاب و بروشور داشتیم، در حوزه فضای مجازی و شبکههای اجتماعی نیز با کمک رسانهها تبلیغاتی انجام گرفت.
او ادامه داد: یکی از اقداماتی که امسال بهصورت ویژه روی آن کار شد، چاپ و نشر بنر بود به گونهای که حدود ۳هزار مترمربع بنر را با محوریت معرفی جاذبههای گردشگری کرمانشاه در سطح شهر نصب کردیم.
امیری تاکید کرد: در همه شهرستان نیز به فراخور جاذبههایی که داشتند این تبلیغات انجام شده است.
او یادآور شد: خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز تعداد پنج تا شش بیلبورد بویژه در ورودیهای شهر و نیز راهداری نیز تعدادی بیلبورد را در مسیرهای مواصلاتی در اختیار ما قرارداد تا جاذبههای کرمانشاه را در آن معرفی کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما